Inspiration

"Inspirerande föreläsare som brinner för det de gör och sprider positiv energi. Bra upplägg av dagen. Har lärt mig nya saker & tankar men tar framförallt med mig ett nytt tankesätt & förhållningssätt till mig och livet. Ni förklarar svåra /krångliga begrepp på ett enkelt sätt". /Eden

 

"Vad jag tagit med mig... Glädje, inspiration, verktyg, INSIKTER, känslan av mera, förmågan/verktyg att jobba med insikte.

😉 Well done!"- Lena

 

 

"Jag tycker att ni har ett jättebra upplägg med tid att grotta ner sig med praktiska övningar. Kul att vi pratar om något nytt varje gång. Skönt med meditation i början och tacksamhetsrundan på slutet.

Ser fram emot att få fortsätta öva tillsammans, nya saker men också öva mer på det som vi har gått igenom".

"Det här känns helt rätt för mig, det är trygghet för mig att gå tillbaka till om tankar svävar i väg negativt! Känner mer ro och glädje i mitt liv. jätte bra.

Det här kommer och har redan förändrat mitt liv😊"

"Det här är nog 'det' som jag har sökt efter hela mitt liv😘

Stora kramar till er båda och ha en underbar sommar!" - Mikaela.

 

 

Våra favoriter

 

Böcker:

- En ny jord: Echart Tolle

- Divine compensation samt Return to love: Marianne Williamsson

- Våga vara sårbar samt The gift of imperfection: Brené Brown

- Oändliga möjligheter samt Skapa förändring: Mike Dooley

 

Inspiratöreroch författare:

- Ester Hicks

- Iyanla Vanzant

- Wayne Dyer

- Louise Hay

- Robert Holden

-MichaelBernard Beckwith

Vad du än tänker på, är som att planera din framtid.

När du oroar dig, planerar du.

När du uppskattar, planerar du.

Så vad planerar du för din framtid?

 

 

Känsloskala

1.Lycka /vishet/styrka/ frihet/kärlek/ uppskattning

2.Passion

3.Entusiasm/ iver/glädje

4.Positiv förväntan, tro

5.Optimism

6.Hoppfullhet

7.Belåtenhet

8.Leda

9.Pessimism

10.Frustration/irritation/otålighet

11."Nedtyngdhet"

12.Besvikelse

13.Tvivel

14.Oro

15.Förebråelse

16.Modfälldhet

17.Vrede

18.Hämndlystnad

19.Hat/Raseri

20.Avund

21.Otrygghet/Skuld/Ovärdighet

22.Fruktan/Sorg/Depression

/Förtvivlan/Maktlöshet

 

Använd känsloskalan som en slags vägledning i vart du befinner dig i din energi och de olika områden i livet: jobb, relationer, hälsa, kropp, boende, pengar, ekonomi, resor, vänner mm. Inget är rätt eller fel, det handlar bara om att du blir medveten om vad du tänker och hur du mår av det du tänker. Sen kan du välja om du vill fortsätta må som du mår (tänka som du tänker) eller skapa en förändring.

 

I vår workshop får du göra olika övningar i att höja din energi och må bättre. Du hittar även övningar i Esther och Jerry Hicks bok: Be så ska du få.